SMAS ry
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kilpailuista tiedottaminen aluejaostolle

2 posters

Siirry alas

Kilpailuista tiedottaminen aluejaostolle Empty Kilpailuista tiedottaminen aluejaostolle

Viesti  Jaana Parviainen Ke Maalis 19, 2014 1:36 pm

Moi,

mulle tulee valitettavan vähän tuloksia siluetti- ja toiminta-ampujilta, ja SAL:n Kaakkois-Suomen alueen sihteerinä mun pitäis ylläpitää tilastoja. Kaikki jaostot voisivat jatkossa laittaa aina automaattisesti kisojen jälkeen myös mulle tiedot kisapäivistä sekä suoritusten lukumäärästä. Ei kilpailijamäärää, vaan suoritukset.

Näyttäisi vaan seuran aktiivisen toiminnan kannalta pikkuisen paremmalta toimintakertomuksessa, kun kisoja järjestetään. Ja niistä tiedotetaan....

Ja tiedot sähköpostiin jaana.parviainen@savonlinna.fi

Kiitän ja kumarran Smile

Jaana

Jaana Parviainen

Viestien lukumäärä : 16
Join date : 22.04.2010
Ikä : 55
Paikkakunta : Savonlinna

Takaisin alkuun Siirry alas

Kilpailuista tiedottaminen aluejaostolle Empty Vs: Kilpailuista tiedottaminen aluejaostolle

Viesti  Tomi Kallio To Maalis 27, 2014 11:37 pm

Ok, laitetaan tästä kaudesta lähtien tiedot tulemaan..ja kiitos kiinnostuksesta.. Very Happy 

toimintatomi
Tomi Kallio
Tomi Kallio

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 30.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kilpailuista tiedottaminen aluejaostolle Empty Kilpailuista

Viesti  Jaana Parviainen Ma Maalis 31, 2014 9:30 am

Moi,

minusta oli tosi kiva seurata siluettikisoja tässä joku viikonloppu sitten ja oishan se mukava nähdä myös toiminta-ampujien toimintaa. Aikanaan käänsin Suomussalmella järjestettyjen Russian Steelin kaikki stagekuvaukset englanniksi kv-kilpailuihin, mutta sen jälkeen on toiminta-ammunta jäänyt vähän vähemmälle huomiolle.

Mutta tosiaan kiitos jo etukäteen kaikesta infosta. Ja kisoja ois kiva tulla seuraamaan, kun niitä järjestätte.

Jaana

Jaana Parviainen

Viestien lukumäärä : 16
Join date : 22.04.2010
Ikä : 55
Paikkakunta : Savonlinna

Takaisin alkuun Siirry alas

Kilpailuista tiedottaminen aluejaostolle Empty Vs: Kilpailuista tiedottaminen aluejaostolle

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa